سیستم تولید برق خورشیدی

سیستم تولید برق خورشیدی

سیستم تولید برق خورشیدی یکی از بهترین سیستم های تولید برق در ایران می باشد چه اینکه با داشتن میانگین تقریبی ۳۰۰ روز آفتابی در سال ، پتانسیل بالایی در استفاده از انرژی خورشید به عنوان انرژی پاک و تجدید پذیر دارد. استفاده از این انرژی در گذشته بدلیل قیمت بالای آن نسبت به روش های حرارتی تولید برق ، به صرفه نبوده و یا اولویت کمتری داشته است.با پیشرفت های اخیر و کاهش قیمت تمام شده پنل های خورشیدی و تجهیزات آن ، سرمایه اولیه سرمایه گذار پس از ۲ الی ۶ سال بسته به میزان تولید انرژی الکتریکی ، برگشته و پس از آن سوددهی ملموس تر خواهد شد.

در حال حاضر هزینه نصب هر کیلو وات انرژی خورشیدی  بسته به شرایط محیطی ، سولار پنل استفاده شده ، باطری و شارژر  ، اینورتر و..   از ۵,۰۰۰,۰۰۰ الی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است .

پیشگام الکترونیک در انتخاب نوع و ظرفیت سیستم  خورشیدی به شما مشاوره داده و با استفاده از تستهای ولتاژ – جریان و مطابقت آن با گراف سازنده ، مناسب ترین سولار  پنل مورد نیاز را به شما معرفی می کند. همچنین با استفاده از تجهیزات موجود شکل موج ولتاژ و جریان خروجی شما آنالیز شده و بسته به نیاز شکل موج سینوسی و یا شبه سینوسی ، اینورتر مناسب معرفی و نصب خواهد شد.

  سولار پنل

SUNTECH – SHARP – YINGLI –  MAGI-  هدایت نور یزد

  اینورتر

COTEK – SUOER – MW

  شارژر و باطری

Phocos – EPsolar

  پکیج های برق خورشیدی

با توجه به نیاز هموطنان عزیز پکیج های برق خورشیدی در توانهای مختلف از  ۵۰ الی ۵۰۰ وات موجود است که مورد استفاده در منازل مسکونی ، باغ و یا ویلا ، مسافرت و کوهنوردی و دیگر مناطق دور از دسترسی برق شهر می باشد.

اینورتر شارژر باطری پنل توان 
۱۲-۱۰۰ ۱۲-۳ ۱۲-۱۲*۲ ۵۰*۱ ۵۰  W
۱۲-۳۰۰ ۱۲-۶ ۱۲-۲۸*۲ ۵۰*۲ ۱۰۰  W
۱۲-۳۰۰ ۱۲-۱۲ ۱۲-۵۵*۲ ۱۰۰*۲ ۲۰۰  W
۱۲-۵۰۰ ۱۲-۲۴ ۱۲-۶۰*۳ ۱۰۰*۴ ۴۰۰  W
۲۴-۸۰۰ ۲۴-۱۵ ۲۴-۵۰*۳ ۲۵۰*۲ ۵۰۰  W
۲۴-۱۳۰۰ ۲۴-۳۰ ۲۴-۱۰۰*۳ ۲۵۰*۴ ۱۰۰۰  W

محصولات و خدمات پیشگام

*به پیشگام الکترونیک خوش آمدید ، لطفا قبل از واریز وجه راهنمای خرید را مطالعه کنید. بستن