قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

کاربران گرامی رعایت موارد زیر  باعث بهبود روابط کاری و مشخص بودن حقوق هر یک از طرفین معامله می باشد لذا هرگونه ثبت سفارش و اقدام به پرداخت مالی به معنی پذیرش قوانین و موارد مشروحه  ذیل  می باشد:

۱- لطفا قبل از پرداخت وجه نسبت به بررسی و تحقیق در مورد کالای انتخابی خود اقدام نموده تا به اشتباه کالای مشابه سفارش ندهید. مسولیت انتخاب غلط بر عهده خریدار می باشد.

۲- لطفا تمامی آیتم های ثبت سفارش  از قبیل شماره تماس و کد پستی و … به طرز صحیح و با حوصله تکمیل شود تا از ارسال اشتباه کالا جلوگیری و مشمول پرداخت هزینه اضافی در صورت برگشت و یا مفقود شدن کالا نشوید.

۳ -همانگونه که در راهنمای خرید نیز درج شده است بدلیل فروش همزمان به صورت حضوری و اینترنتی موجودی کالا به روز نمی باشد و پس از ثبت سفارش از طریق تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد.

۴ – در شرایط معمول حداکثر زمان ارسال سفارش برای مشتریان گرامی پس ار اطلاع رسانی تایید پرداخت توسط مشتری  ، ۲۴ ساعت می باشد ، در غیر این صورت مشتری می تواند تقاضای برگشت وجه خود را بنماید.

۵ – حتما قبل از اقدام به خرید راهنمای خرید را که در هدر تمای صفحات سایت موجود است مطالعه کنید.

۶-  در صورت نیاز به فاکتور مهر دار ، به هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات خرید ،  نام شخص یا ارگان مورد تقاضا و نوع فاکتور را یادداشت کنید.

محصولات و خدمات پیشگام

*به پیشگام الکترونیک خوش آمدید ، لطفا قبل از واریز وجه راهنمای خرید را مطالعه کنید. بستن